Svět mýma očima

01.03.2021

Jé jakou mám barvu aury?

To je první otázka, kterou mi lidé pokládají, když zjistí, že vidím více, než běžně člověk vidí.

Páááni to musí být úžasné, vidět auru a energie, to bych chtěl taky umět.

Teď už se většinou, jen usměji.......

Úžasné to určitě je, teď to již chápu, je to nádherný dar, vidět za oponu tohoto světa. A jsem za to neskonale vděčná.

Každému bych přála vidět, to co vidím já, ne jen vidět, ale i cítit. Každá duše, každá věc, každá energie má ještě svoji specifickou vůni.

Je kouzelné vidět tu krásu a vůni energetických světelných bytostí, které mohu potkávat a se kterýma mohu rozmlouvat.

Omezené vidění, vám nedovoluje vidět vše, proto jsem začala, tyto energie přenášet na papír. Abych vám alespoň trochu přiblížila svět, který vidím. Ty neskutečně nádherné palety barev plujících energií, které běžné oko nezaznamená.

Začala jsem malovat i osobní obrázky přímo na přání, aury, duši a svět kolem nás. Tyto obrázky vyzařují energii, zároveň působí velmi léčivě a harmonizačně. Jsou malované horkým voskem, který jim vdechuje život a podporuje regeneraci těla i duše dané bytosti.

Každý obrázek je originální, a nikdy nevzniknou dva stejné. Ke každému obrázku je krátké poselství od vašich průvodců.

Svět za oponou je bez hranic a plný možností. Tak si dovolte vstoupit do mého světa, já vás jím provedu a poodkryji jeho tajemství a kouzlo.

A co tedy vlastně vidím?

Vidím energii kolem člověka, říká se tomu aura, ale dle mého je to omezující pojem. Tato energie má více vrstev a začíná přímo v člověku.

Ta úplně první vrstva je energie duše, to s čím se tu rodíme. Je to energie, která vstupuje do miminka v bříšku. Tato energie se nemění, stejně jako její vůně je stálá. Každý člověk má jinou, jedinečnou barvu své duše.

Druhá vrstva je energie vašeho předurčení, vaší cesty tady na Zemi. Ta je neměnná a je celý život stejná. Já jí říkám aura duše.

V ní je vepsaný z části osud člověka. Jsou v ní zobrazené schopnosti člověka, jako jsou duchovní dary léčení a mnohé další.

Ale také je to energetická stopa, ve které je nahráno vše, co již tato duše zažila a co se naučila. Tedy všechny její životy od samého zrodu, každá inkarnace, odkud tato bytost pochází, její prapůvod.

Třetí vrstva je tenký stříbrný pruh energie, ten se nijak nemění, je to takový náš ochranný štít.

Čtvrtá vrstva energie je velmi barevná a mění se dle situací. Odráží se v ní naše nálada, nemoci, zamilovanost, ale i stupeň vývoje člověka. Je to ta vrstva, kterou jde změřit a zachytit na přístrojích. Mnozí si nechali tuto auru vyfotit s tím, že to je jejich barva celoživotní. Bohužel je to jen odraz našeho momentálního stavu. V této vrstvě jsou i krásně vidět různé nemoci a energetické toky, které nazýváme čakry. Čaker je mnohem více, než se uvádí. Mnozí pracují se základními sedmi, nebo devíti, ale je jich nespočet. A každá má svou barvu, velikost a funkci. Čakry se netočí, jak mnozí tvrdí, ale tak zvláštně pulzují, svým tvarem připomínají vír a tím působí, že se otáčejí. Při práci s čakrami se energeticky hladí určitým směrem, aby se zvýšila její energie.

Také duchovní vývoj člověka se zobrazuje v barvách a může se měnit z hodiny na hodinu. Lidé nejčastěji pracují s touto energetickou vrstvou, mnohdy se hlouběji nedostanou.

Nad hlavou bývá energetický sloup, většinou je jednobarevný. Říká se, že se jedná o spojení s Universem, ale tady bych nepatrně oponovala. Jde o propojení s místem našeho prapůvodu. Mnohdy je více osob spojeno stejným sloupem energie a tyto osoby se v běžném životě vůbec neznají. Díky této energii se dá zjistit, odkud daná bytost přišla na Zemi.

Někdy je toto propojení přerušené, tito jedinci jsou úplně odpojení od přítoku energie svého rodu nebo druhu. To se dá ovšem změnit.

Kolem člověka se nachází i světelné bytosti, průvodci, strážci, ochránci, učitelé, andělé a jiní.

Tyto bytosti nás provázejí celý život. Někteří se nemění a jsou s námi od narození až po smrt, jiní přijdou a až pochopíme určitou lekci odejdou a místo nich přijdou jiní.

Našim světem brouzdá spousta dalších bytostí. Někteří se starají o přírodu, jiní o zvířata. Můžete rozmlouvat s Dévou stromů, které jsou napojené na Universum a mohou nám přinést mnoho užitečných rad. Nebo u vody potkat vodní Nymfy, na loukách květinové elfy tančící v bujarém veselí. V lesích poťouchlé lesní skřety či tancem zaneprázdněné divoženky a tak bych mohla pokračovat donekonečna, ale to si nechám na nějakou jinou knihu.

Možná vás to překvapí, ale ne vždy jsem se z tohoto daru dokázala radovat.

V dětství a dospívání, mi to jako úžasné nepřišlo. Některých bytostí jsem se i dlouho bála. Než jsem pochopila, že mi ublížit nemohou.

Dokonce jsem si ve snaze, abych tohle vše nemusela vidět, vnímat a než jsem se s tím vším vypořádala a naučila pracovat, vypěstovala chronickou migrénu. Mnohokrát jsem kvůli obrovské bolesti hlavy musela odejít ze školy, později i z práce. Mnohdy jsem zůstala úplně paralyzovaná několik hodin, a jindy měla bolest hlavy i měsíc v kuse. Podstoupila jsem různá vyšetření, ale dle lékařů jsem byla jen simulant. Zkusila jsem, jehličky, bylinky, různé lektvary, léky, obstřiky hlavy a nic. Vše fungovalo chvilku, ovšem potom to bylo vždy intenzivnější až nesnesitelné.

Co mi nakonec pomohlo?

Regresní terapie, o které jsem před tím nikdy neslyšela.

Kolegyně v práci mi říkaly, že už je ty mé migrény omezují, ať s tím laskavě něco dělám. Sestra kolegyně regresi podstoupila a pomohla jí. Ještě ten den jsem si na internetu našla co to je. A to mi jako má pomoct návrat do minulosti? Vyrůstala jsem a byla vedená jako křesťan a teď regrese? Ale co zkusit se má vše. Objednala jsem se, a jak to vesmír umí zařídit, paní onemocněl klient a měla čas hned druhý den, alespoň jsem neměla čas, o tom pochybovat.

Paní byla velmi příjemná a než proběhla terapie, tak jsme si povídaly. Už to bylo pro mě jako závan čerstvého vzduchu. Cítila jsem velkou důvěru a v kostce ji řekla vše, a ona si o mě vůbec nemyslela, že jsem blázen. Nehodnotila mě.

Při samotné terapii jsem si uvědomila a přijala to, že vidět energii není sice pro každého normální, ale já tuto schopnost mám a je to dar. Zdá se to jednoduché, ale věřte, že nebylo.

Migrény sice odešly, ale zato se vrátilo mé vidění, cítění a vše bylo ještě intenzivnější.

A teď co s tím?

Jít k lékaři, jsem hned zavrhla. Svěřit se doma, nepadalo v úvahu. Řekla jsem si, že to nějak zvládnu, popřípadě, že to začnu ignorovat.

Abyste měli představu, energii vyzařuje vše kolem nás - lidi, stromy, květiny, zvířata, kameny, ale i věci jako stůl, židle, auto, dům....

Všechny tyto energie jsou různě barevné a mnohdy jsou tak hutné jako třebas hustá mlha, s tím rozdílem, že ta mlha má neskutečnou paletu barev.

Představte si, že všechno, na co se díváte, je velmi jasně zářivé, vyzařuje různě silné světlo a vše tak nějak rychle bliká. A teď si ještě představte, že barvy, které vidíte, se ani nedají popsat, neb takové barevné spektrum tu na Zemi nemáme.Upřímně je to velmi těžké přesně popsat, neb naše mysl je omezena tímto světem.

Aura a energie, které vidím, nemají hranice, jak se někdy píše. Jsou prostě všude kolem nás, ale i v nás. Vše je společně propletené a vše se prolíná.

Aby to nebylo ještě tak jednoduché, každá tato energie má svoji vůni. Tudíž plán vše ignorovat nebyl úplně jednoduchý. Postupem času jsem se ale naučila to vše nějak vypnout.

Zjistila jsem, že na vše mají vliv třeba prášky, různé druhy jídla, alkohol. Stačila jedna sklenička vína a jupí několik dní jsem nic neviděla. Dobrá cesta stát se alkoholikem. Bohudík mi po alkoholu bylo vždy hodně zle, tak tudy cesta také nevedla. Bylo to děsivé břemeno, se kterým jsem si nevěděla rady.

Do toho všeho mi jedna moc stará a moudrá kartářka, ovšem tenkrát jsem ji za moudrou nepovažovala, řekla, že mám neskutečnou sílu, životní energie na rozdávání a šťastnou hvězdu nad sebou, léčitelský dar a dar náhledů.

"Vaše cesta bude jiná, a velmi dlouhá."

To opravdu mladá holka chce slyšet, že bude jiná, už tak, že jsem nikdy nezapadala do kolektivu.

Když vidíte a cítíte věci, o kterých nikdo nemá páru, a ještě to ani nemáte s kým probrat, je jistota, že do kolektivu jen tak nezapadnete. Dnes sednete k internetu a zjistíte, že takových lidí je více, tenkrát bylo informací málo.

Vše plynulo, a mě vítr zavál do Brna a tam to vše začalo nabírat na obrátkách.

Najednou jsem potkávala lidi, kterým nejsou energie cizí. A začala jsem postupně zjišťovat, že takových jako já je mnohem více. Mohla jsem se konečně nadechnout, uvolnit a s tím přišla další zjištění. Zjistila jsem, nejen že ty energie vidím, ale mohu si je i očichat. Také jsem přišla na to, že mohu slyšet bytosti, které jsou normálnímu zraku skryté, že nemusím do regrese, abych se podívala do minulosti nebo do jiných světů či dimenzí. Bylo to, jako když se otevře Pandořina skříňka a já mohla vidět světy za hranicemi naší mysli.

Vše se postupně otevíralo více a více, byla jsem jak ve snách. Učila jsem se pracovat s energii, bloumala jsem po jiných světech, načítala historii vesmíru a jiných světů, ale stále to vše používala jen pro sebe. Přece jen strach z odhalení byl velký. Ono ještě v nedávné minulosti lidé jako já byli různě zkoumáni, upalováni a zavíráni. Tohle se ve mně stále bilo a někdy jsem si říkala, zda nejsem jen blázen. Hned na to mi vesmír poslal do cesty někoho podobného, abych se zklidnila.

Sama jsem začala dělat regrese, léčivé dotykové energetické masáže. Vést různé semináře.

A v neposlední řadě si užívám život.

Vytvářet vůně na míru, vůně bytostí kolem nás a našich průvodců. Léčivé a harmonizační olejíčky.

Malovat energetické obrázky.

Kreslit osobní klíče, na pomoc při rozpomenutí vaší duše. Hledat odpovědi na otázky.

Organizuji léčivé pobyty na energetických místech. Míchám bylinkové čaje na míru.

A v neposlední řadě si užívám život.

Postupem času jsem měla možnost potkat spousty úžasných lidí, a mnohé považuji za svou světelnou rodinu duše. Naše osudy jsou propletené od začátků tvoření vesmíru.

A jsem neskonale vděčná, že je mám a ráda s nimi trávím svůj čas.

Děkuji všem za jejich krásu, kterou mi dovolili poznat.

Mám vás všechny ráda.

Teď už také vím, že vše co mi bylo dáno do vínku jako dary, mohu i dále předávat dalším bytostem.

Jsem tu jako takový průvodce na vaší cestě poznáním sama sebe a odemknutí vaší zapomenuté pradávné moudrosti.

Můj dar je vidět váš klíč k otevření vaší duše, a převést vás přes ten pomyslný most zapomnění.

Ukázat směr a poodhalit vám vaše duchovní dary.

Jak vše uchopíte je již na vás.

Sama nejlépe vím, že nejtěžší je udělat první krok, ale věřte, že ten stojí za to.

Neboť vaše duše touží potom se osvobodit a být opět šťastná v bezpodmínečné lásce, světle a svojí rodinou duše.

A co je cílem cesty každé duše? LÁSKA....

Se světlem, láskou, pokorou a vděčností Petra


www.petranarozna.cz

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky